You'll take my life but I'll take yours too


Något så vansinnigt ont i magen så fick se mig besegrad och stanna i sängen i stället för att spela pingis, lite tråkigt då det faktiskt var sista matchen. Jaja, sånt är livet ibland.

Istället får någon timme nu spederas med att försöka välja en film att göra en stor filmanalys på, hmm..
Är faktiskt helt lost, högst upp på listan med filmer står just nu en som heter Leap Year, enligt david är det en film som passar mig eftersom att det utspelar sig på Irland, med en massa slott. Men ja, dramakomedi? Oftast ganska så obvious och tråkiga att analysera, är nästan mer inne på typ Spartacus, Gladiator eller någon liknande, fast har ju sett dem innan, vill ta någon jag inte sett.

Ahh, stora problem!

Jaja, ska fixa fram så vi kan se kvällens hockeymatch här på datorn nu i alla fall, puss på er!


Postat av: jewelry and agony

sv: Tack för din kommentar och vad kul att du gillar mina smycken, jag har ju än så länge bara börjat såååå....det kommer mera! :)

2012-03-28 @ 18:18:51
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0