You can't start a fire without a spark

Godmorgon! (Eller "gordmogon" som jag höll på att skriva, hysteriskt pigg tjej här idag!)

Världens vackraste soluppgång utanför fönstrer gör det nästan okej att vara uppe, dock bara nästan, så här trött har jag inte varit på väldigt länge..
Anyway, fick en halvtimmes extra sovmorgon idag, fast känns inte som det spelade särskilt stor roll.

Vaknade i och för sig av tonerna till Behind blue eyes och det är oxå vad jag lyssnar på just nu samtidit som jag sitter i soffan och käkar müsli, håller bara tummarna för att inte välta skålen med mjölk och müsli över tangentbordet.
I live a dangerous life! Typ.

Well, hämta cola och piggna till sen kör vi fredag!
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0