I don't know that I'm right but I know that you're wrong

Men tjohej på er!

Sitter på hotellet här i Visby och ser ut över regn och blåst, dock är det väldigt mysigt ändå.
Har hunnit springa en runda på stan och fått med mig lite (mycket) saker hem!
Eftersom jag tiggt till mig min mosters dator så kan jag faktiskt lägga upp en liten bild på detta också!

Storhandlade i alla fall lite rocklinnen på BikBok, en skotskrutig halsduk på Cubus (för trettio spänn!) och ett paket lösaglar som nu vackert sitter på mina nerbitna riktiga. Det enda som saknas nu i min shoppingsplan är en jeansväst men det går ju att fixa hemma oxå för den delen.
Ska nog dra ut en runda till på stan senare och kolla i en affär med cocacola stuff, kan ju bki intressant, och så blir det käk på O'Learys ikväll.. Awesome!

Nu ska kolla lite youtube videos och så medans de andra sover några timmar, puss på er!
Halsduk/sjal/skotskrutig! ♥
And for the first time in my life, naglar!
Spontanköp, I like!
Sex Pistols!
Lynyrd Skynyrd, kommer sitta fint på Sweden Rock!
Van Halen!
Och jag det var det, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0