Don't wanna know where the sinners go

Ja det gick ju sjukt bra med det där om att börja blogga duktigt igen..


Hej!

Som några dagar i rad så är det grymt fint väder ute, dock sitter jag för tillfället inomhus och pluggar.
Religionsprov imorgon om islam, intressant och känner att det är rätt värt att kämpa för att få bra betyg på denna kursen. I bakgrunden spelas just nu fina Daughtry, det är go musik det!

Liten snabbuptade om vad jag gjort sen sist.

Söndag: Vaknade vid 10, dock så skulle man ju ställa om klockan och whips så försvann en timme ut i tomma intet och klockan var elva. Lite snabb frukost och sen blev det att sätta igång och baka scones, råkade nämligen i ett lite svagt ögonblick lova att baka det till eftermiddagens träff med några fina tjejer. De kom runt ett och sen ut till stugan. Scones, morotskaka och långpromenad i det fina vädret sammanfattar väl de timmarna rätt bra!
Väl hemma igen var det väl som en vanlig söndag, nerrbäddad i soffan med min bästa bok! ♥

Måndag: Igår var jag ledig (eller ja studiedag) och det uppskattades verkligen, vaknade hyfsat tidigt och fina mamma lagade pannkakor till frukost, bra start på dagen alltså! Sen läste jag någon timme innan vi for iväg till affären för att handla, blev en massa mat och lite blommor att plantera. Resten av eftermiddagen spenderades i trädgårdslandet med gammalt hederligt odlande (olika sorters lök och rödbetor blev det). Känns bra att göra nytta!
Sen hockey på kvällen där det blev vinst efter en riktig rysare till match.

Idag har jag haft en lektion mellan åtta och halv tio, sen fick vi reda på att engelskan var inställd så ja, inte helt fel att sluta så tidigt för dagen!

Nu måste jag nog ta tag i pluggandet på riktigt, hörs senare! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0