Yesterday's over, I said okay

SWEDEN ROCK FESTIVAL 10/6
 
Söndag och dags att packa ihop tält och tillbehöv och bege oss hemåt, sorgligt men sant. 
Dock innan vi kunde köra hem så vandrade vi upp till området för att äta frukost/lunch, de som skulle köra skulle göra alkotester och lite sådant smått och gott. En kycklingbaguett och en cola senare med det lyckliga beskedet att vi kunde ta oss hem så gjorde vi också det. Trötta som vi alla var blev det en tyst timmes bilfärd, väl hemma blev det att berätta lite kort om dagarna och sedan slockna helt dödstrött i soffan. 
 Sammanfattningsvis var Sweden Rock som förväntat helt fantastiskt underbart även om tiden gick alldeles för fort... 


Postat av: Fredrik

Tiden på sweden rock gick väldigt fort. Det var mitt första år där och jag klagar inte. Grymt bra upplagt med hela området och alla banden.
Vad var det bästa på sweden rock? :)

Svar: Ja men eller hur, älskar hela inramningen på swerock! Hmm, Mötley Crüe tror jag nog jag tyckte var bäst, även om tidningarna påstår annat..
Mela

2012-06-24 @ 00:06:39
URL: http://fredriksvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0