Like a needle in your vain, a sickness with no name

Klar med borttagning av häftmassa!
 
Firade det först och främst med en nachotallrik, törstig som man blir av det gick jag och hämtade ett i princip tomt mjölkpaketsom jag t'nkte att jag kunde dricka upp.. Tog en klunk och fotade bilden ^ men tyckte att det smakade lite konstigt. Aja det var nog bara inbillning tänker jag och tog en klunk till... Råkade av en händelse få syn på bästföre datumet, 21/6... Det var ju i torsdags.. Så nu känner jag hur illamåendet börjar komma men ändå funderar jag på att dricka lite till, fortfarande törstig ju. SMAAART! 


Postat av: Nellie, 19 år - obotligt homosexuell

Mm, gammal mjölk lät ju smarrigt :P

Svar: Haha ja men eller hur!
Mela

2012-06-25 @ 18:53:21
URL: http://obotlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0