Let's build a house of fire, not one of wood or stone

Hejsan!

Just nu håller jag och mamma på att bygga en virituell köksö på ikeas hemsida, jag brukar nämligen få lite halva små psykbryt när det handlar om att laga mat eller baka eftersom att vårt kök är minimalt, så nu ska vi fixa en fin köksö som löser det problemet! Nöjd? Ja! 

För övrigt så är det minst 58 grader i skuggan idag (överdriver aldrig, det är det bästa med mig) så är väl smått på gränsen till värmeslag redan och klockan är bara ett, känns fint. 

Senare idag blir det iväg på födelsekalas för min lilla kusin, mysigt som bara den och kommer få visa min kreativa sida här i värmen genom att köra ett kreativt födelsedagskort, haha yay typ. 

Yes, nu ska jag dricka runt en liter vatten, vi hörs sen! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0