Just for the right to be wrong

Godmorgon!
 
Idag är vädret så att det kan börja spöregna när som helst så har bestämt mig för att stanna inomhus, har ägnat förmiddagen åt att läsa (för ovanlighetens skull..) och nu tänkte jag sätta mig och fortsätta mitt projekt med att ta bort häftmassa från mina skivor. Vansinnigt kul, jag vet. 
 
För övrigt kände jag mig lite sentimental idag när jag valde musik så Hammerfall är i högtalarna för första gången på länge, tröttnade ju lite när de släppte sin senaste skiva som jag tycker är kass. Dock är ju deras andra låtar fortfarande lika underbara och förtjänar i alla fall en lyssning lite då och då...
 
T H E  D R A G O N  L I E S  B L E E D I N G
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0