Its hard to face that we are all the same


Lägger upp en bild från min tvskärm, bara för att jag vet att ni tycker det är så intressant! Haha, kollar i alla fall på ett sjukt spännande program om klippstaden petra! Hm ja, annars har jag sovit tre timmar nu på eftermiddagen, trött som alltid nu för tiden... Skoldagen gick åt till att först ha betygssamtal i engelskan (mvg i slutbetyg tjoho!) och sedan åka iväg på idrotten för att spela boule! Gick bra, mitt lag vann tack vare 100% tur typ, haha. Sen var skoldagen slut, bra att det inte är lite att göra såhär nära skolavslutningen ;) Nu ska jag in till grannarna och käka middag, senare ikväll kommer uppdatering om den hemliga födelsedagspresenten till emma som jag och johanna fixade i onsdags, hehehe! Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0