I would give you the stars in the sky, but they're too far away

Festivalshopping for the win, det är ju lite smått obligatoriskt för mig att köpa något nere på Sweden Rock, så årets festival blev ju inget undantag. Här kommer my new beautiful stuff!

Ska man så långgt fram som möjligt (utan att bli dränkt i blod/vatten/sak) på Mötley är det ju självklart att man behöver en tröja med dem, såg detta linne och blev helt förälskad. Lovelovelove!

En festivaltröja fick hänga med hem, lite av en tradition ju. Tack vare att det var runt 200 grader varmt när jag gick på shoppingrunda så fick det bli en vit i år!

Har det någonsin hänt att jag åkt från en festival eller så utan att köpa något med GN'R? Ja faktiskt, men inte nu inte. Detta är en flagga som användes flitigt som sjal för att hindra mina stackars axlar från att bli sönderstekta i solen. Den ska hängas upp på min vägg soon, bild kommer nog då..

Yes, ca. 500 spänn fattigare men glad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0