But all I hear are your empty promises

Godmorgon!
 
Midsommardagen och vädret är toppen, har legat och läst i princip hela förmiddagen, mysigt värre!
Gårdagens midsommarfirande gick bra, förutom en liten incident som kallas för ösregn så hade vi det riktigt trevligt, god mat och fint sällskap! 
 
Bästa Guns N' Roses i högtlarna just nu medans jag håller på att lägga över filer från telefonen till datorn (någon som kan hjälpa mig btw, kan skicka filer via bluetooth från datorn men inte till den, kan man fixa det?), råkade dock klicka på att säkerhetskopiera sms.. Har inte rensat där på femtontusen år (typ) så datorn lär väl krascha, not nice.. 
 
Jag igååår, kom på den fantastiska idéen att fästa ett halsband i ett håspänne och på så sätt blev det såhär^
 
Nu ska jag fika, puss!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0