It's nothing new to you 'cause I think we've seen that movie too

Idag var jag uppe vid sex, drog in till stan vid halv åtta och från åtta till fyra var det full fart med att lära mig ett helt nytt jobb! Tröttheten som infann sig när jag väl kom hem är svår att beskriva haha, sov en timme och läste tidning, sen kom resten av familjen hem med käk, gott värre! Nu ligger jag i soffan och ser på morden i midsomer och har det bra! Ikväll lär jag somna gott efter en nyttig dag och imorgon och fredag gäller samma rutin som idag, jobb i växeln mellan åtta och fyra! Trivs dock bra så det känns helfint! Tänkte bara göra en snabbupdate här så ni vet läget, vi får se när det kommer ett "riktigt" inlägg igen, puss så länge!
Bild från häromdagen när det var riktigt sommarväder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0