I tried so hard and got so far

Hej! 
 
Hanna har bott här hela helgen så har haft lite viktigare saker för mig än att blogga, till exempel beachparty, senorendagen, långpromenader och att boka en resa till Krakow!
Min moster är där nu och säger att det är helt fantastiskt, så den 12e augusti drar vi iväg några dagar dit! Ska bli grymt att komma iväg till en historisk plats i år igen, det var ju längesedan nu! Swoopswoop!
 
Nu måste jag i alla fall städa, till helgen blir det 150års kalas (mormor 70 + morfar 80) med vad det känns som runt femtusen pers.. Haha, putsa fönster och städa loftet och skrivbordet idag! 
 
Kom på att jag inte lagt upp något från blomstergården än, så här kommer en naturbild! ;) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0