I thought I told you, I came to party

Femhudrasjutton grader varmt idag, så kidnappade mammas dator och satte mig i skuggan för att leta efter en ny bikini, den jag har nu är nämligen väldigt hm urtvättad? Sitter inte alls bra iaf, så senaste timmen har varit bikinijakt på diverse kända och okända hemsidor.. 
 
Har hittat en som var sååhääääärrrr vansinnigt fin, dock kostade den elvahundra spänn så la ner det projektet ganska fort.. Suck. 
 
Well, om ni läste mitt förra inlägg såg ni att jag äntligen hittat ett sätt att mobilblogga med bilder igen, det är galet osmidigt men det fungerar! Är det bara jag som kommer på sådana fantastiska lösningar när man är dödstrött? Hm probably... 
 
Nu ska jag fortsätta den vilda jakten på den perfekta bikinin som inte kostar som en månads studiebidrag, ciao!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0