Check the rep, yep you know my rail

Hej på er!
 
Som jag skrev igår så stack jag in till stan för att gå på teater med Hanna, "agent mot sin vilja" hette den och handlade om kalla kriget på 60talet, agenter, dubbelagenter och trippelagenter i en enda röra. Den var faktiskt väldigt bra.
 
När den tog slut så promenerade vi hem och lagade mat och så, ut på promenad igen och resten av kvällen spenderades utomhus i det fina vädret fram till att klockan blev runt ett och jag tog bussen hem. 
 
Idag vaknade jag först vid halv nio av att det spöregnade, dock kände jag inte för at stiga upp så somnade om några timmar... 
 
För övrigt är jag sjukt sliten idag, trött och huvudvärk, inte nice. 
 
Vad gör ni idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0