You might have killed the heart but you left the brain

Sitter och fixar med de sista smådetaljerna på min multimaediabild, som ska vara inlämnad senast imorrn.
Börjar bli nöjd nu i alla fall!

Denna dag var teoretiskt en ledig dag eftersom att i princip varenda lärare på skolan var på gymnasiemässa!
Skönt för oss, dock så har vi svenska redovisning på torsdag så david kom hit och vi har pluggat på detta hela dagen.
Duktiga eller vad?

Ja, vi är duktiga, om man tänker på att vår redovisning handlar om Cervantes och Don Quijote och att jag under ett svagt ögonblick gick med på att jag kan skådespela Don Quijote när han bland annat slåss mot väderkvarnar..

Beautiful!

Och bara för att jag inte gjort det på länge nu avslutar jag inlägget med en finfin låt!

Z E B R A H E A D  -  B R I X T O N


Postat av: Hanna

Meeela! Du glömde (eller borde jag kalla det "glömde"?) viisaaa! ;O

2012-01-19 @ 09:25:53

Postat av: Mela

Hehe glömde faktiskt på riktigt.. sorry!

2012-01-19 @ 15:48:38
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback