Beyond hell on my way to heaven

Godmorgon!

Sen jag vaknade har jag försökt att vinna the war against my telphone.

Ja, den ihopsamplar musiken så att det är tre låtar i en i en skum medleysak, de låtar där den faktiskt inte gör det så klipper den sönder låtarna så att det inte går att lyssna..
Dock händer detta bara när jag lägger över musik själv (dvs från dator), bluetooth från andra eller skype funkar kanon.
Har provat både på min mac och mammas pc, händer samma sak..

Provade t.o.m. att bluetootha låtar från datorn till telefonen men då blev det värre än någonsin, gah!

Så, senaste timmen har mamma och jag letat efter en mp3spelare som jag tydligen ska ha någonstans i mitt rum, tydligen är den bra oxå, så känner inte för att lägga ut en massa pengar på en ny..
GAH.

+ att jag har läxa att göra, så hörs om en stund.. puss!


Postat av: Anonym

Surt:-(

2012-01-25 @ 15:04:29

Postat av: Hanna

Haha våra mobiler äger! xD

2012-01-25 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback