When I look into your eyes I can see a love restrained, but darling when I hold you, don't you know I feel the same?

Snackar ju rätt ofta om mina olika topp tio listor med låtar, senast idag då jag nämnde min lista med älsklings rockballader, så only for you, här är den!
För att göra det så rättvist som möjligt (dvs inte lägga hela listan med GNR) så har jag bara en låt/grupp..
Nummer ett och två var lätta att placera i rätt numerologiskt ordning men sen är det väl lite osäkert, men detta känns mest rätt för stunden i alla fall! Enjoy!

1. Guns N Roses - November Rain
2. Scorpions - Still Lovin' You
3. Hardcore Superstar - Run To Your Mama
4. Skillet - Comatose
5. Poison - Every Rose Has It's Thorn
6. Sonata Arctica - Last Drop Falls
7. W.A.S.P. - The Idol
8. Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing
9. Alice Cooper - Burning Our Bed
10. Twisted Sister - The Price

With that said, nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0