Time grabs you by the wrist, directs you where to go

Hej!

Väntar på att moster ska komma, vi lagar ju mat tillsammans på onsdagar, trevligt värre för ikväll blir det något med kyckling..
Inte helt hundra på exakt vad än, men det ska nog bli gott! ;)

Annars, ingen ledig onsdag idag inte, åkte in till stan vid halv nio för att träffa Hanna en timme innan min lektion började, sen fotolektion i tre timmar som gick ut på att jag balandserade på ett ben på en stege och släppte ner isbitar i ett whiskeyglas.
Det var Emmas idé, blev grymt coolt oxå!

Efter lektionen slutade jag så gick ut en sväng på stan och käkade med David, sen hem med pappa vid fyra och nu är jag här halvt död men på bra humör.

Kommit fram till att det är så pass mycket vår ute att jag kan börja anvönda min älskade skinnjacka igen, mwihi!

Jajja, anyway puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0