Tick tock hear the clock countdown

Det är fredag, solen skiner, jag är ledig nästa vecka..
Konstigt om jag är på toppenhumör? :D

För övrigt har det varit en kul dag i skolan (otroligt men sant), första lektion var historia där vi bara såg på film om första världskriget, intressant och lagom aktivt..

Engelskaredovisning var lektion två, gick nog rätt bra faktiskt, fick sluta nästan en timme tidigt oxå, inte helt fel!
Vidare ut på stan en runda för att köpa mat och så, tillbaka till skolan igen och dags för sista lektionen idrott.
Idag hade vi boxning, sjukt nice, funderar på att kanske börja träna det.. hmm..

Följde med den del av klassen som skulle tillbaka till skolan för att ha text en stund och planerade upp lovet lite, sen hem och duscha..
Nu är jag som vanligt framför min fina datorskärm haha, fast såg dock att mitt älskade GnR blivit utröstade i rockduellen av Dire Straits D: what the hell happend there? :o
Hmm...

I alla fall, puss hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0