This is your last dance

Godmorgon!

Efter en frukost av amerikanska pannkakor (som jag råkade göra igår när jag kom på att vi inte har något gott bröd till frukosten) och med Iron Maiden i lurarna känner jag mig ovanligt pigg för att vara vaken en skoldag, kan vara det att chocken av att vara vaken inte har lagt sig än, haha..

I alla fall, dagen i skolan är ju som alla andra måndagar fokuserad på mediaämnen, så foto och multimedia (där vi jobbar med blender) står på schemat (okej glöm vad jag sa, man är nog trött när man behöver skriva om "schema" tre gånger pga felstavning..).

Efter skolan blir det snabbt hem och käka och ut till träningen, som vanligt på måndagar edt oxå..

Så ja, ha en bra måndag! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0