It's times like these when silence means everything

Läste igenom min balladlista, insåg två saker:

1. Comatose är inte någon ballad egentligen, men jag älskar den så den får stanna..
2. Jag saknar massa låtar..

Så här kommer del två!

11. Mötley Crüe - You're All I Need
12. HammerFall - Always Will Be
13. Go Go Dolls - Iris
14. Skid Row - I Remember You
15. Linkin Park - Valentine's Day
16. Crashdïet - Save Her
17. Hinder - Lips Of An Angel
18. Three Doors Down - Here Without You
19. Green Day - Wake Me Up When September Ends
20. Edguy - Scarlet Rose


Postat av: Emma

Geeen deeey ^.^



den är säkert bara med för att blidka mig ;)

2012-02-17 @ 18:35:35

Postat av: Mela

Ja, antingen det eller för det faktumet att jag i princip börjar gråta av att höra den ^^

2012-02-18 @ 12:39:03
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback