We've been down that road before, but that's over now

Hej!
 
Precis käkat middag efer att pluggat matte i några timmar, ganska trött nu men ska ta tag och träna lite smått!
Dagen började alldeles för tidigt i morse, såg film för länge igår kväll.. Inte gjort så värst mycket idag, matte på morgonen med halva klassen sen på grund av snökaos. 
 
Fortsatte med alternativmedicin där vi hade lite redvisningar, dock hann jag inte med min idag.. Håltimmen ägnades åt att shoppa hårspray och kolla skor med david, sen svenska där vi gick igenom lite frågor och sånt. Slutade en timme tidigt! Lycka!
 
Ikväll ska jag träna och plugga fram till house vid nio, efter det sova om jag ska orka ännu en tidig morgon imon.
 
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0