The city look so pretty do you want to burn it with me

Godmorgon!
 
Vaknade även idag till synen av ett väldigt vackert vinterlandskap (okej, först och främst av att huvudet slog till golvet) och känner på mig att det kommer bli en bra måndag! Kan ha att göra med att jag sitter framför datorn i pyjamas och inte tänker åka till stan idag. Blir jobba hemma som många andra måndagar, först och främst för att jag hatar de datorerna som är i vår medieproduktionssal.. 
 
Idag på planeringen står i alla fall att göra klart alla bilder i medieproduktionen, hjälpa flii att skriva en av sagorna, planera redovisning i alternativmedicin och planera inför projektarbetsphotoshoot imorgon. 
 
Har även tänkt gå ut en runda i snön med kameran och få lite vintriga bilder, värt att passa på när vädret faktiskt verkar sammarbeta..
 
Slänger upp en bild från när jag och agnes var i fotostudion häromdagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0