So, you made a lot of mistakes?

Godmorgon på er!
 
Skulle uppdaterat mer igår med satt och redigerade kortfilm till kvart i tre (btw den blev faaaaantastisk! host) och efter det gick jag långrunda i stan med hanna. Kände att det var lite viktigt då vi inte kan träffas mer förrän efter nyår (jag åker iväg imorrn och hon åker iväg lagom till jag kommer hem...) så det blev att stanna i stan till kvart i fem. Bussen hem och sedan låg jag i soffan/åt middag fram till halv åtta då jag gick och la mig. Idag är jag tack vare detta faktiskt pigg, otroligt men sant...
 
Nu ska jag vila i soffan en stund och sedan iväg in till skolan som idag börjar med fika och luciafirande! Här kommer en bild jag fotade igår i stan med telefonen, ni får ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0