I'm a finder and I'm a keeper, I got the voice to make the noise

Hej!
 
Känner att jag är rätt dålig på att blogga.. 
Jaja, det är snart jul så ingen har väl tid att läsa bloggar ändå? *snällahållmedmig* 
 
Nu har jag i alla fall firat mitt jullov med att sätta mig med skolarbete! Haha nja inte riktigt så, sätter ihop tidningen som ni alla vet är projektarbete! Dock tycker jag det är rätt kul så.. Nu är jag dock ganska trött så ska fundera på att gå och lägga mig, denna dagen har varit toppen som många andra nu för tiden, åh härligt att må bra!
 
Weeel, slänger upp en bild på vad jag fick i tidig födelsedagspresent av mina fina vänner, hehe, mjukissköldpadda samt ett colalypsyl! Godnatt! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0