If you still care don't ever let me know

Okej, jag och mamma trotsade de ca 10 minusgraderna och drog oss ut på promenad till närmsta postlåda för att posta ett brev! Själv tänkte jag inte ta risken att frysa, så drog faktiskt på mig både halsduk, mössa och vantar! 
Vacker, ja. Haha, okej sen gav vi oss då iväg! Hela vägen diskuterade vi kameror och objektiv, eller ja, jag försökte förklara för mami vad skillnader i olika kameror och objektiv är. Gick rätt bra, fotade även lite på vägen, dock tråkigt att fota på samma ställen som man gjort senaste fyra åren...
Väl hemma sprang jag bort till vår kaffemaskin och gjorde varm choklad, nam! Nu ska jag bädda ner mig i sängen en stund, har huvudvärk. Godnatt med er!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0