I want a thousand guitars and a hundred drums

Hejsan!
 
Trotsade snöstormen idag och släpade mig ner till busshållplatsen, bussen var tio minuter sen till mig och sedan sammanlagt tjugo minuter sen till stan. Fantastiskt med snö på vägarna, ja! Heh. 
 
Idag har jag i alla fall hunnit med att ha mentorssamtal i en halvtimme och sedan inlämning av medieproduktionen som tog ca fem minuter, ut och trotsa ovädret igen men denna gång för att ta mig hem!
 
Mer eller mindre själv på bussen gick tiden rätt snabbt och sedan var det bara att promenera den där kilometern hem, hälften i motvind. Gissa hur blöt jag är på en skala? Ah just det, dyngsur. Håret börjar dock äntligen sluta droppa ner på mattan nu..
 
Well, ska ta och göra mig lite käk och sedan blir det svenskaplugg resten av dagen!
 
Ja, idag har jag lockigt hår förresten (sovit med fläta) och eh ja, hade tänkt att för en gångs skull ta en bild med kameran, meeen ja det blev webcamen istället! Hehe, puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0