Fly high to ease the burning pain

Halloj! 
 
Lyssnar på Scorpions och taggar för helgen! Åh så jag längtar.. 
 
Aja, idag har jag haft rörlig bild, projektarbetsmöte och svenskaprov. De två senare gick faktiskt väldigt bra och ja om det inte vore för att jag är så galet stressad över de filmer jag måste hinna redigera imorgon så gick väl dagens rörlig bild lektion också rätt bra. 
 
Kom hem, åt mat, sov i tre timmar. 
 
Vaknade med huvudvärk som dock gick över efter middagen tack och lov! Till middag var det goda kycklingburgare med nötkakor till efterrätt! 
 
Nu blir det träna och plugga matte, har ju prov på tisdag och i helgen kan jag inte precis lura mig själv till att plugga, haha.
 
Weeel, så här såg jag ut idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0