Faith will twist up both of you

Hej!
 
Idag var jag uppe vid halv sex, definitivt inte särskilt okej. Dessutom var det nästan minusgrader på morgonen så höll på att bli en isbit! Anyway, tog mig utan vidare köldskador till min första lektion som var matte. Gick helt okej, musik i hörlurarna och inte särskilt avancerade tal.. Vidare sen till alternativ medicin, lär bli en kul kurs!
 
Håltimme i ungefär tre år efter det, tiden gick dock rätt fort ändå... Sen svenska, ingen nytt utan bara fortsätta jobba med litteraturhistoria. Fick en läxa till fredag, tänkte vara duktig och kolla den redan ikväll (snarare att jag lär glömma det annars..), fattade knappt inget alls.. Haha men det blir nog bra!
 
Efter skolan åkte jag hem och sov i några timmar, trött som alltid. Nu ska jag roa mig här med musik och sen vid nio blir det film men Jon Bon Jovi som en av rollerna! Awesome!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0