But understanding is misunderstood

Vaknade vid tre inatt med så ont i magen att jag trodde jag skulle ramla ur sängen, gick ner för att ta tablett och gå på toa. Slutar med att huvudet snurrar och det svartnar för ögonen och jag ramlar ihop på golvet. Ropar på mamma som lyckas hålla mig uppe så jag kan spy. Låg på badrumsgolvet i en timme och försökte få kramperna i magen att gå över. Gråt och diverse fler spykänslor lyckas jag faktsikt tillslut somna, allmänt nerdrogad efter sammanlagt tre ipren under två timmar. 
 
Idag är jag lite off och har galen huvudvärk. 
 
Nu ska jag kolla på skor. Puss. 
 
 
 
 
 


Postat av: SOFIE - It's all about rock and roll

Men gud.. hoppas du mår bättre!

Svar: Tack, ja bra nu tack och lov!
Mela

2012-08-20 @ 19:44:01
URL: http://justanotherdevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0