A day late a dollar short

Bra lördag, har haft skräckseriekväll med david, väldigt trevligt och inte riktigt så läskig serie som jag trott. Tack och lov för det.. Haha. 
 
Nu håller jag på att förbereda frukost till imrogon, då blir det nämligen upp tidigt och ut på fotopromenad med moster! Yes, bra helg, hopas på bra bilder imorrn oxå! 
 
Nu ska jag lyssna en stund på musik och sedan gå och lägga mig. 
 
Puss! 
 
 


Postat av: Linnea

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

Svar: Tack så mycket! :D Jadu, har jobbat med att få designen som jag vill i flera år haha, nej men lång planering och sedan lång tid i photoshop för att fp det som jag vill. Kollade in massa koder på designadinblogg.se och ja prövade mig fram. :)
Mela

2012-10-14 @ 08:50:27
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0