When I breathe it's like a rush

Hej!

Helt onödig dag i skolan på två och en halv timme efter en natt av mardrömmar och allmänt dålig sömn på ungefär det dubbla antalet timmar gjorde inte att det var en toppenstart på dagen.
Det resulterade också i att klockan ett nu i eftermiddags somnade jag och vaknade lagom till middagen vid halv fem, verkligen kul..
För att muntra upp mig själv lite så har jag en morotskaka i ugnen nu, Born Free av Kid Rock i mina älskade hörlurar och lite senare blir det att se SAIK - BIF (hockeysmfinal för er som är ointresserade..), hejja Skellefteå!

Måste nog lägga mig tidigt ikväll oxå, funkar inte att vara såhär trött, verkar ju ändå inte som jag sover bra men mer sömn borde ju göra något i alla fall?

Uhh, puss på er!
K I D  R O C K  -  B O R N  F R E E
Underbar låt ♥



Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; tack så hemskt mycket, blev rätt nöjd själv faktiskt! :)



Ska nog göra en ny header snart och försöka få in den bilden! :D



KRAM!

2012-04-17 @ 19:00:14
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Postat av: Thïlde

as grym låt det där :D

2012-04-22 @ 12:42:56
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback