Throw the key or you may die

Fick ett ryck och städade hela huset, vet inte riktigt..
Känns inte helt friskt haha.

Nu sitter jag i alla fall här igen, Keeper of the seven keys på Spotify, regn utanför och kjoljakt på nelly.com!
Fint värre, för övrigt så är jag klar med rensingen av datorn + att jag fixat så att min externa hårddisk funkar här på min iMac (det tog ju inte alls typ ett halvår) och så formaterade jag mitt USB så att det funkar igen.
Känner mig duktig, mwaha!

Annars idag tänker jag ta det lugnt, kanske få lite utlopp för min kreativa sida och göra om lite här på bloggen, eller så blir det att fixa med mitt nya mobilskal. We'll see!


Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; ohja! Tur att det finns folk som håller med mig ;)



rock on!

2012-04-22 @ 14:52:07
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0