So I might as well begin to put some action in my life

Lyssnar på breaking the law, Judas Priest bästa låt enligt mig.
Herrarna i bandet kör ju än en gång sin avskedsturné och är väl för tillfället här i Sverige om jag inte har helt fel, hade ju inte varit helt fel att befinna sig där även om jag såg dem på Sweden Rock förra sommaren.

Vad är det förresten med rocksverige till sommaren? Och min ekonomi som verkar vara emot den.

Tidigare såg jag på facebook att mr Bryan Adams kommer hit (eller ja, Linköping) i sommar, blev ju lite taggad på det ja..
Dessutom är det dagen innan jag ska till götet och se Alice Cooper på Liseberg så tänkte att man kanske skulle ta en lten lagom omväng runt Linköping på vägen? Får dock bero på biljettpriset.

Annars, anledningen till att ag sitter här vid datorn nu över huvud taget är att min telefon behövde uppdateras från en dator så ja. Hej! Typ.

Anyway, nu ska jag checka igenom ticnet och gnälla lite över det jag inte ska åka på och längta till det som är uppbokat! Puss ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0