I'll do what I want, 'cause this is my life

Fest hos Flii!
Eller ja, filmkväll med Flii, Emma och Johanna är väl mer rätt benämning på gårdagen, haha..

I alla fall, runt tretiden på eftermiddagen så protesterade jag mot min mages försök att få mig att bosätta mig i soffan i all evighet och drog mig ner till bussen med en väska full med käk som vägde någonstans runt arton ton, tungt var det i alla fall.
Jag hittade resten inne på Willys där de handlade (ännu mer) godis, och en till cola (yay!), vidare promenad efter det hem till Flii.
Där blev det att fixa middag (hamburgare! namnam) och sedan se på film.

Första filmen vet ni redan vilken det var, Star Wars, som ni hör så överlevde jag och den var faktiskt betydligt bättre än väntat (wow).

Efter den filmen så insåg vi att ingen av resterande filmerna vi hade tänkt se fungerade funkade i Fliis dvd, så det blev bara att ringa Johannas föräldrar och be dem köra dit med hennes dvd i stället. Galet smidigt, verkligen!
Vi fick i alla fall en liten promenad i den fina kvällsvädret och så hittade vi paddan/grodan Arnold, så det gjorde inte oss så mycket..
Say hi to Arnorld!

Filmerna Cube och The Frighteners, båda var väldigt sövande och det är ett under att jag inte somnade (eller mycket möljigt de små aspekter att det fanns godis och läsk, Emma som puttade på mig varje gång jag blundade och att min telefon som vibrerar något vansinnigt när jag får på sms låg på min mage).

Recension av de två filmerna skippar jag nog, Cube var väldigt lik Saw och Frighteners var bara allmänt random.

Efter det var klockan runt två och det blev strax dags att ut under stjärnhimlen och gå till busshållplatsen, det gick bra och jag kom tryggt och säkert hem med nattbussen.

Mycket bra kväll (trots inte min typ av filmer, haha) och verkligen värt att flytta sig från soffan för...
Nu ska jag käka någon vegetarisk hälsotjofsmiddag som låter riktigt god, hörs sen! Puss


Postat av: A Rock'n'Roll Lifestyle

Sv. Ja men precis!

2012-04-28 @ 19:26:34
URL: http://murderlipstick.blogg.se/

Postat av: Johanna

Arnold är en padda!

2012-04-28 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback