If all of your dreams come true there is a reason

Hejsan!

Sitter framför datorn, utanför regnar det vanligt och här inne i mitt rum regnar det vinylskivor.
Bokstavligt faktiskt, hela sju stycken har bestämt sig för att "idag ska häftmassan lossna och se till så att vi hamnar på den där gosigt mjuka ryamattan" och för er som inte vet det, att få bort häftmassa från en ryamatta är inte vad man vill hålla på med när man har feber och är helt genomförkyld.

Ja, det slutade med att jag stannade hemma från skolan idag, mådde kasst igårkväll och idag också för den delen.

Moster och jag tog ju ett bra initiativ igår för att bli på bättre humör, vi kom på att vi kan åka till ikea i Älmhult, utflykt skulle det vara ju..
Halvvägs dit vid någon liten rastplats kommer vi dock på att det var annandagen och att det stänger tidigt då = vi hade hunnit dit lagom till stängningstid, detta slog ju ner vårt humör som från början inte var på topp.
Vidare till Karlshamn för att "vi kan ju alltid stanna och fika!" dock var allt stängt där också, så vi åkte in till vårt kära Karlskrona i stället och hyrde en film.

Så en resa som borde tagit ca 40 minuter hade tagit nästan fyra timmar, det kändes kanon måste jag ju säga!

Filmen (In time) var dock väldigt bra och jag planerar att göra en liten recension på den senare.

Nu ska jag fota lite till mitt fotobildspel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0