And I want, and I need, animal

Igår var det fredagen den trettonde, det resulterade i mindre skador än väntat.
Snubblade bara över en stol en gång och sträckte mig något så vansinnigt i ryggen, alltså väldigt lugnt för en otursdag och för att vara mig...

Idag har jag kört på att vara kreativ och håller på att pimp my shorts, tidigare idag har det gjorts ett hårband alá indian och så har en GN'R tröja fransats upp, bild ligger preciiis här nedanför!

Nu, ska jag försöka rita Aerosmith loggan på mina shorts, puss på er!
I ♥ Frans ;) <3


Postat av: Johanna

MELA FF! VARFÖR HAR DU ALDRIG BERÄTTAT OM DIN POJKVÄN FRANS FÖR!? :@

2012-04-14 @ 20:05:21

Postat av: Mela

Visste inte hur jag skulle säga det, lite hemlig kärlek sådär ;)

2012-04-14 @ 21:39:12
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback