From the skylines on top of the world

Klar med pluggandet!

Har även gjort en djupdykning ner i mormors myntsamling och hittat några underbara gamla mynt! ♥
Haha, pengagalen fick helt plötsligt en ny innebörd.
Har aldrig sett mig som någon som bryr sig så värst mycket om pengar men ja räknar man med de gamla mynten så är jag väl värst av alla..
Jag menar, hur häftigt är det inte att hålla i mynt som människor för mer än hundra år sedan handlade med?
Ahh, historia! ♥

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och läsa i Sweden Rock tidningen som kom idag!

Puss


Postat av: Kassler (Gud)

Mela du veet att det är jag som alltid watching From the skylines on top of the world

2011-09-26 @ 01:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0