I'll never lie to you and that's a fact.

Godmorgon!

Vaknade imorse med världens ångest över att stiga upp "nejnejnejnej jag orkar inte skolan idag, seriöst det GÅR inte!!!" sen kom jag på att jag är ledig idag, den känslan säger jag bara ♥

Somande om och vakande någon gång efter 10, har sen dess käkat frukost och lunch, bakat muffins, lyssnat igenom hela skivan Swan Songs (Hollywood Undead♥) och fotat lite i det fina höstvädret!

Nu sitter jag här och ska redigera lite bilder, rockklassiker radion är igång och just nu är det fina Meat Loaf - I'd do anything for love (but i wont do that) som spelas, hans röst säger jag bara, så fin och speciell!

Denna dag har annars att erbjuda lite städning av huset och hockey mellan KHK och kungälv ikväll!
Och ja, plugg var det oxå..

Men, vi säger väl så då sålänge?
Bilder kommer upp sen!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0