Can't you feel, don't you see?

Förkyld dag, minst sagt.

Vaknade av en hostattack, gick ner för trappan och märkte då att jag hade feber, mysigt värre! Ehe.
Frukost fick bli en halv skål yoggi, stort glas cola och två alvedon..
Kändes verkligen kanon!

Åkte i alla fall ut till moster för att fixa med en bänk, det slutade med att jag sov i soffan och de andra fixade resten, hehe men är man sjuk så är man ju..

Hem, sova, tv, sova.

Aktivt ohyes, sen snackade jag i några timmar med Hanna på skype, blev ju inget av med vårt julfirande som vi skulle haft idag.

Senaste timmen har jag kollat på första avsnittet av Anno 1790 på svt play, kom på att även om säsongen är slut så kan man ju alltid kolla om de gamla avsnitten!

Nu lyssnar jag på Nightwish och funderar på att gå och lägga mig snart.

Puss på er!
N I G H T W I S H  -  B Y E  B Y E  B E A U T I F U L



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0