But they could not take your pride

Godmorgon!

Här kommer en liten sammanfattning om vad jag sysslat med de senaste 14 timmarna :)

Först stod det ju ju hockey på schemat, med kaffe, en massa kaffe (typ en liter kaffe var) vilket (efter de fyra tidigare kopparna jag också druckit under dagen) ledde till något som kan ha varit: mag/njur/lever/blindtarm/ryggskott/alltihop-verk. Det gjorde ont i alla fall, så säger vi.
I alla fall, hockeyn började och slutade som de flesta matcher brukar göra, resultatet blev för den ouppmärksamme 9-4 till Sverige!

Efter hockeyn blev det dirkekt ner i sängen för att försöka sova bort magvärken (som jag till slut konstaterade att det var) och det hade säkert gått bra om det inte vore för det lilla minifaktumet att jag är mörkrädd, väldigt mörkrädd ibland. Så jag ringde en kompis i hopp om att kunna bli nerlugnad och somna.

Nu är klockan någon gång runt 9:00, vi kommer fram till att vi borde käka frukost och sluta prata.
Positivt: Magverken har gått över!
Negativt: Ingen sömn har framkallat illamående istället, det problemet löser jag med en stor kopp kaffe till frukost!

Magverken kom tillbaka...

Efter frukost däckade jag lite halvt i soffan och som fram tills för en stund sen då jag vaknade av att se ett par pandor som parade sig på Animal Planet, förutom det så sken solen in genom fönstret och klockan var faktiskt tjugo över tolv så jag masade mig upp från soffan och mot duschen för att piggna till.

För att piggna till extra har jag alltid musik igång när jag duschar/gör mig i ordning/osv, dock trött som jag var råkade jag välja "repeat" på en låt.
Så tre rundor av Pride (In the name of love) senare sitter jag nu här.

Hur har er förmiddag varit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0