Bless the broken road

Godmorgon!

Och vilken morgon sen!

Vaknade av att det kändes som om någon tryckte in en kniv i magen, inte så trevligt uppvaknade alltså.
Smart som jag är hade jag i alla fall förberett med att ha ipren och en flaska vatten på sängbordet så det löste sig ändå rätt så fort.
Tack och lov för ipren ibland, jag är inte för att äta tabletter egentligen men när det gäller magen så är jag glad att de finns!
När jag fixat klart med magen och tabletten så har jag ett svårt val framför mig: Stiga upp VS Somna om.
I och med att det är ljust ute väljer jag (chockerande jag vet) att stiga upp.
Det första jag alltid gör när jag ska stiga upp är att kolla mobilen (facebook, sms, klockan, tumblr, twitter osv.) för eventuella superviktiga (eller ja..) händelser!
Så i godan ro bäddar jag ner mig under täcket och sträcker mig efter mobilen, klockan är ca 10:00, inga sms, fortsätter in på facebook där jag ser att jag har fått ett meddelande.
Nu vaknar antagligen hela huset av att jag flyger upp ur sängen av ren förvåning och glädje, jag har vunnit en skiva via Skogsröjet!

Så, nu är magen så gott som bortglömd och jag lyssnar nu igenom min (inom kort) nya skiva, känns inte helt fel heller att jag ska få den signad av bandet itself!

Ja, idag annars tänker jag ligga inne och ta hand om min mage (ipren/värmedyna/sova/upprepa) och sen ikväll blir det KHK - Oskarshamn träningsmatch!
Äntligen är hockeysäsongen igång igen!

Uppdaterar när jag har något intressant att skriva igen ;)
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0