I know I know we'll never forget

Gillart att det är många som varit inne och läst min blogg idag! (y)

Just nu är jag i Sverige under stormaktstiden, haha eller ja, I wish.
Fatta hur häftigt det hade varit att få uppleva sådana historiska händelser?
Ok kanske inte leva där i och med att det var ganska livsfarligt, men att få vara där och se hur det fungerade..
Ahhhh, den lite mer nördiga sidan av mig kommer fram när det gäller historia ♥
Som när vi var på Visingsö och jag och minst lika historieintresserade Hanna sprang runt i Visingsborg helt överlyckliga, haha så undebart!

Nej jag måste faktiskt tillbaka in i min bok nu, ska ha gjort en enkel tidslinje från 2000 fkr - 2000 ekr tills på tisdag, och ja, förenklad är inte lätt när det gäller mig.

Så, godnatt med er!

Puss

Malbork riddarbork i Polen, ohmyygooodilovethisplace



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0