Cry me a river of tears.

Heej.

Tog en liten paus i läxorna för att leta julklappar.

Har hittat en del faktiskt!

Topppppen!

Iaf, jag är inne på Bluebox.se för tillfället och har hittat en lite halvskum sak.



Detta är en nyckelring typ.

Ett fejkvägguttag som man klistrar fast på vägger och en fejkkontakt att hänga nycklar på för att sen koppla in den i fejkuttaget.

Tydligen för att inte glömma nycklarna och för att tänka på att alltid dra ut kontakterna.

Okej, tanken är god.

Men, hallå, jag hade garanterat typ försökt koppla in mobilladdaren i fejkuttaget och sedan bara bli sjukt förbannad för att det inte laddar och sen kastat laddaren i väggen så den gått sönder..

Eller så hade jag kopplat in nyckelringen i ett riktigt uttag, den risken finns ju oxå..

Så nae, inte riktigt min grej!

Haha, puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0