Sent babbel ^^

Hallå allihopa!
Ligger i soffan och kollar på tv just nu, har precis sett filmen The dark knight.
Faktiskt mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara :)
Nu ska jag antingen gå och lägga mig eller kolla på filmen som kommer efter nu, typ nån komedi.
Hmm svårt val, vill helst orka stiga upp lite imon iaf x)
Är inte riktigt lika inne i det där att vända på dygnet på vanliga helger som jag är under loven :p
Det är kanske i och för sig bra fast ne, jag gillar loven mår man vänder på dygnet (y)
Fatta att jag längtar så sjukt mycket till sommarlovet!
Det kommer bli uuunderbart!
Och shiet till hösten börjar jag gymnasiet ;o
Det känns ju inte alls som om högstadiet gått fort, inte alls...
Jaja nog om detta nu ska jag kolla början på filmen o se om den verkar bra!
Annars får det nog bli godnatt för min del .

Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0