Säger aj nu för imon lär det göra för ont -.-

Nej men nu säge rvi väl välkommen till träningsverken..
Typ 2 timmars styrketräning..
Om jag inte uppdaterar imon är det för att jag fastnat i en stol någonstans och inte kommer upp! Haha..
Kanske inte, men det lär göra oooont.

Nu ska jag glo på tv!

Puss!


Postat av: Cajsa

jobbig vecka bara. har inte ätit ordentligt, räknat kalorier och bara funderat på saker jag inte borde fundera på.

Har bara kännt att jag tappat allt denna vecka (sedan lördags förra veckan) och tagit ett snesteg bakåt. Jag har gjort så bra den senaste tiden och inte räknat kalorier, ätit lunch och middag och varit riktigt duktig...men nu sket sig allt och har ätit mindre än 200 kalorier per dag. Det är inte ens 10% av vad jag ska ha per dag. Tränar ju så mycket och borde ha 2300... :/ Dumma mig!

Det är det som är fel i alla fall...

2010-03-18 @ 23:18:56
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Postat av: Cajsa

men det löser sig nog.. :P

2010-03-21 @ 18:23:07
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback