A post about a great weekend.

Hmm, kom på att jag faktiskt inte skrivit särskilt mycket om Sweden Rock.
Det kanske jag borde göra...? Haha.
Jo hm vart ska vi börja?

SWEDEN ROCK 2010:

Bäst på festivalen: Stämningen, helt klart, det är underbart!

Sämst på festivalen: Det äckliga vädret som verkligen hade något emot oss...

Bästa ögonblicket: När Guns N' Roses gick upp på scen, stod längst framme vid stängslet, perfekt.

Sämsta ögonblicket: När någon id*ot hälde öl i håret på mig, det var kallt äckligt och kläderna stamk efter det.

Bästa musikaliska framfrädande: Mustasch, bättre live än på skiva!

Bästa scenframträdande: Rick Springfield, lätt!

Bäst klädd: Axl Rose (Guns N' Roses) lääääätttt!

Band som förtjänar några extra plus:

Guns N' Roses (hey, what did you expect? mitt absoluta favoritband ever!)

Sabaton (Längtar tills jag ska se dem live i november igen!)

Dream Evil (Hörde dem av en slump, riktigt bra)

Mustasch (Haha underbart framträdande o så!)

Aerosmith (Steven Tyler är sjukt cool asså, och vem älskar inte deras musik lixom?)

W.A.S.P. (Har inte lyssnat på dem förut, men i like them! very mutch!)

Nazareth (Hörde bara slutet av deras framträdande tyvärr :( )


Aah, ok det var nog allt, tror jag fått med allt nu, nu laddar jag för nästa år! ;D
Har bara ingen aning om hur de skulle kunna överträffa årets band, möjligtvis om de får dia Alice Cooper, då är det ungefär lika bra som iår... :D



(Guns N' Roses, eller ja en del av det iaf :) photo by me!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0