Sssspotifyyyy! (y)

Godmorgon!
Eller nej, jag vakande vaktiskt vid 9 imorse!
Nej det är inget skämt.
Jag vet inte varför men jag tror det har något att göra med att jag lyckats vända täcker så att det var kortsidan jag låg under och inte långsidan.
Detta gjorde då att jag var iskall om fötterna.

Skitsamma egetnligen, ganska härligt (!?!?!?!) att vakna tidigt så att inte hela dagen springer iväg.
Ska på hockey vid 3 och jag hinner gärna med lite innan det oxå.

Dvs. lyssna på musik, duscha, platta håret (för att min lugg, den står rakt upp vad jag än gör det är HEMSKT!), lägga in lite foton på hårddisken och se om det går att redigera nåt, lyssna på mer musik.. osv, ni känner mig!

Jo vill ni veta en toppengrej förresten?
Malin och Markus va här igår och käkade och sen fixade Markus in spotify på mormors dator! (För min funkar ju fortfarande inte, som ni vet)

Kanonbra!
Jag e så glad :D

Men nu får jag sluta skriva innan ni somnar av tristess ;)
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0