Bildlöst tyvärr "/

Tjosan hejsan! 
Varit vaken sen halv tio idag oxå, det är något fel på mig, det måste de vara! :-o
Sen när vaknar jag innan 12 frivilligt?
Suck asså.
Aja, varit och handlat med mamma nu på förmiddagen och därför har jag ändå inte uppdaterat förräns nu :-)

Sak samma, idag tänkte jag fota lite snö om jag inte fryser ihjäl vill säga...
Har inte fotat något på evigheter känns det som.
Men jag längtar så tills det att jag kan köpa min systemkamera.
Känns bara tråkigt att fota med min lilla kamera, även om jag älskar den.
Dessutom har jag knappt någon inspiration, jag menar, fotar bara på samma ställe lixom, ne jag vet inte.
det blir nog bra ^^

Nu ska jag käka lunch!

Pusshejj..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0